HTML tutorial

21/06/2013

אילנה - רחוב גושן ק.מוצקין


שלום חברים,
בחמישי האחרון הייתי חרמן אש ומכיוון שלא יצא לי כלום מרשימת המטרות כיוונתי לשישי בוקר בדירה בגושן 
המספר הוא 052-2635159.
כן, זו אותה דירה שמונה מקבלת בא בשעות הלילה ( משום מה הפוסט על מונה הוקפא ).
התקשרתי בשעה 11:30 , ענתה בחורה נחמדה , נתנה פרטים ( 200 ש"ח עד חצי שעה, ללא אנאלי וכיו"ב), הדגישה שמתחילה לעבוד רק בשעה 12:00.
הגעתי למקום, ממתין בשקט ברכב.
מגיעה השעה והיא לא עונה ... ממתין עד 12:30 ואז עונה ונותנת אישור להיכנס ( כנראה שמישהו תפס את הבכורה לפניי).
נכנס לדירה, רואה בחורה שטנית על גבול הג'ינג'י.
רזה, חזה קטן, טוסיק מזמין.


כסף מחליף ידיים ונכנסים לחדר העבודה.
היא מורידה מכנס וחולצה ונשארת בסט תחתונים מטריף...
מתחילה בגיפופים ונשיקות ( gef אמיתי)
הקולות גניחה שלה שכנעו אותי שהיא נהנית כאשר שלחתי ידיים למשולש ומצצתי את פיטמותיה ( רק ביקשה שלא לנשוך).
החלה לרדת לכיוון מטה, מצצה בצורה מופלאה עד שלאחר כמה דקות הייתי צריך  לעצור כדי שלא לגמור...
כוס מגולח , נעים למגע טעים ומריח להפליא.
החלנו במיסיונרית , עושה רושם שהיא ממש אהבה ( ממש מתמסרת).
קצת שינויי תנוחות כאשר השיא הוא כשהיא שוכבת על הבטן עם רגליים צמודות ומזיינת אותי בתנועות אגן מדהימות.
לבסוף ( וכאן גולת הכותרת ) שוב מיסיונרי עד הגמירה כאשר לאחר שגמרתי היא השאירה אותי בפנים בכוח לעוד דקותיים לפחות וחיבקה וליטפה.
ממש כמו חברה.

סיכומים:
מראה - נראית טוב. לא וואו אבל סביר פלוס פלוס.
ניקיון - מריחים שהתקלחה לפני. הציעה מקלחת.
מחיר - 200 ש". סביר בהחלט.
שירות- 10. מדהימה.
גוף - 8 , למרות הכל הייתי מעדיף אותה עם חזה קצת יותר גדול.
דיסקרטיות - ממוקם על הכביש הראשי בגושן ( אם זאת בשעת צהריים ביום שישי אין סיכוי שמישהו מעריך שאתה נכנס לדירה מסוג זה).
ובנימה אופטימית זו - לכו תזדיינו ותהנו חברים.

אילנה - רחוב גושן ק.מוצקין, פורום סקס, דיווחי סקס, סקס בתשלום, חיפה והצפון, זונות מארחות, דיווחי סקס בתשלום לאיזור חיפה והצפון זונות מארחות, קריית מוצקין, ק.מוצקין, 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.