HTML tutorial

10/10/2020

סופי המבוגרת דיווח טרי מאתמול

 וואלק אני לא יודע אם לצחוק או אם לבכות?

קראתי פה דיווחים של נירו על סופי אחת מבוגרת שעושה עיסוי מענג ולפעמים גם זורמת עם מי שבא לה עליו, בתנאי שהיא מיוחמת כביכול.


חבר חביב מכאן מסר לי בפרטי הפון של סופי, לאחר כמה ימים שבהם לא הסתדר לה להיפגש

(מי שישמע היא ככ עסוקה כאילו היא המלכה אליזבט האם)

מפה לשם מצאתי את עצמי אתמול בערב בטיילת המרכזית של קרית-אליעזר,

זה היה בדמדומי-היום, האור בחוץ היה אור רך,

עגורן חרוץ עדיין עבד בתא המנוף שלו באתר בנייה סמוך שלשכבר שימש האתר הזה כאצטדיון של מכבי חיפה,


תוך כדי התיאום עם הגברת בזווית העין אני קולט המנופאי ומחייך לעצמי בלב,

וואלק זה עובד כעת ואני הולך לשפשף כמה גרושים לזקנה רוסיה


מפה לשם הגעתי לדירתה הפרטית, מיטת עיסויים סטנדרטית, עיסוי ידני לא מי יודע כמה,

הבנתי היא מבוגרת שלא לאמר קשישה, אבל ציפיתי לטיפה חן, טיפת נשיות, קצת סקס אפיל,

לא ראיתי את זה,איכשהו לאחר שנדדתי במחשבות הצלחתי לסיים הסאגה ולהיפרד ממנה לשלום(ולא להתראות)


כתבו כאן חזה ענק וכו, או שאני עיוור או שאני לא יודע,חזה שלה נפול ובטח לא ענק,ייתכן שבעבר הרחוק היו לה ימים יפים וטובים יותר,

תוך כדי העיסוי הגברת ניסתה לעודד אותי בקולות מזוייפים מצידה שהזכירו לי סדרנית מנומנמת בכריסטקסי תחנת מוניות הכי גדולה בבוקרשטי,


מה שמצחיק שיצאתי ממנה קניתי בחנות פירות במרכזון הסמוך קצת פירות העונה לי ולחברתי ושם בחנות הקופאית הסקסית פלירטטה עימי והחלפנו פונים,

בלב חייכתי לעצמי ואמרתי:

מזל שהממי הרוסיה הזו היפהפיה הזו לא קולטת עלי שכעת שבתי מביקור אצל:

"לובה הקופאית"

מה לי ולנשים האלו?


טעות שלי שהקשבתי להמלצות חמות עליה,

מי שנדלק על זקנות ובא לו על סבתא זפטה וואלק שילך בכייף,

לי זה הספיק


אם יש המלצה למשהו טוב וסקסי יותר בחיפה בגילאי 50 פלוס אשמח להמלצה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.